blog
Blik achter schermen: Beckey Emmen
Je ziet ze niet zo vaak voor de schermen, maar erachter zorgen ze ervoor dat ons werk optimaal kan worden uitgevoerd. In deze serie maakt u kennis met onze stille krachten, zoals Beckey Emmen: Management Assistent Sales en sinds kort lid van onze ondernemingsraad.
Wat doe je allemaal achter de schermen?
“Het grootste deel van mijn werk bestaat uit ondersteuning bieden aan onze accountmanagers en sales engineers. Dat begint bij het ontvangen van een offerteaanvraag via de mail tot aan de overdracht van verkregen opdrachten aan onze projectleiders.
Elke aanvraag beoordeel ik en zet deze vervolgens uit bij onze accountmanagers en registreer ik op de juiste manier in onze systemen. Ik houd alles in de gaten en indien nodig attendeer ik hen op een actie of rappel op een offerte. Daarnaast houd ik de grote lijnen van het Jaarplan in de gaten. Liggen we op koers? Moeten we bijsturen of extra inspanningen leveren richting bepaalde groepen of mensen? Ik beheer de agenda’s, plan de overleggen en zorg dat de nodige acties uitgevoerd worden.
Ik assisteer ook onze marketing en communicatiemanager; ik regel input voor blogs, bedenk relatiegeschenken, richt een beursstand in… En sinds kort ben ik lid van de OR. Ik was al betrokken bij de ondernemingsraad als notulist en toen er verkiezingen waren dacht ik: ik wil eigenlijk ín de OR!”
Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken
Beckey Emmen
Je ondersteunt de accountmanagers, wat is jouw visie op Sales?
“Bij Coneco staat de mens op 1. Dat merk je in alles: mensen zijn loyaal aan de onderneming, aan hun collega’s, aan hun vak, aan de kwaliteit. Als het om Sales gaat, geldt in mijn ogen hetzelfde: alleen vervang je dan ‘mens’ door ‘klant’. Zet je de klant en zijn wensen en doelen bovenaan, dan pas kun je de werkelijke vraag achter zijn vraag begrijpen. Alleen op die manier kun je hun verwachtingen overtreffen.”
Wat maakt Coneco onderscheidend in de markt?
“Dankzij het mens-op-1-principe hebben we heel veel kennis van onze klant én van de klant van onze klant. Dat geldt ook voor de inhoudelijke kant van onze projecten, het proces en het vak. Bij ons draait alles om kennis, dat maakt ons onderscheidend! En als je daarnaast op je werk lekker in je vel zit, heeft dat een positief effect op alles en iedereen. Dat maakt dat je je werk met meer plezier en overgave doet en dat merk en zie ik aan de klanten die we overtuigen en aan de projecten die we met zijn allen realiseren.”
Wat is jouw werkmotto?
“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.”
Volg ons voor meer blogs en inspiratie
We willen u informeren en inspireren met mooie cases, interessante blogs en bevlogen vakinhoudelijke verhalen. Volg ons via onze sociale kanalen.