blog
Samenwerken in 2021
We kijken uit naar dit nieuwe jaar. Dat doen we door het goede uit het vorige jaar mee te nemen en onze ambitie ondanks alles na te streven. Dat alles doen we graag samen met u. Want met onze klanten en partners samenwerken aan mooie projecten geeft ons de meeste voldoening. In deze blog een blik van onze kernteamleden op samenwerken in 2021. “Zelfs in een crisisachtige setting kunnen wij met veerkracht inspelen op veranderende situaties. Dat geeft veel vertrouwen voor de toekomst.”
Diane van Zwet, Algemeen directeur
“We hebben vorig jaar ondanks alles de waarden die we al jaren voeren, steeds voorop kunnen laten staan: mens op één en goed luisteren naar wat de klant vraagt. Dat heeft erin geresulteerd dat we in 2020 toch veel mooie projecten hebben kunnen en mogen realiseren. Zelfs in een crisisachtige setting kunnen wij met veerkracht inspelen op veranderende situaties. Dat geeft me veel vertrouwen voor de toekomst.
In 2021 gaan we kijken hoe we nog beter kunnen beantwoorden aan de vraag van de klant van nu én van morgen. Hoe we voordat de vraag er komt, goed nagedacht hebben over oplossingsmogelijkheden. Als Coneco gaan we daar komend jaar meer in investeren; door innovatie en in- en externen opleiden bij de Coneco Groeiacademie. We willen meer ICT-kennis toevoegen in onze organisatie en onze projecten. Zo werken we nu al aan de vraag van morgen.”
Dennis van der Pol, Directeur Alblasserdam
“Ik druk mijn collega’s altijd op het hart dat we ondanks crisis of tegenslag focus moeten houden op dat wat we belangrijk vinden en wat onze klanten belangrijk vinden. Dan moet je natuurlijk wel weten wat opdrachtgevers willen. Uit verschillende interviews met klanten blijkt dat onze inzet en betrokkenheid hoog gewaardeerd worden. Wat opdrachtgevers vooral op prijs stellen is onze oplossingsgerichtheid en de bereidheid om er ook te zijn als het tegenzit. Dus wat er ook gaat gebeuren komend jaar: u kunt op ons rekenen!
Onze focus in 2021 ligt op de samenwerking tussen Accountmanagement, Projectmanagement, Service en Onderhoud en Support. Als we deze vier gebieden goed met elkaar in balans krijgen, dan weet ik zeker dat we onze dienstverlening op de onderhoud- en renovatiemarkt en op de nieuwbouwprojecten nog beter kunnen laten verlopen.”
Tom van Oers, Innovatie
“2021 staat voor mij in het teken van innovatie. Onze focus ligt hierbij op twee thema’s: vooraan in de wereld van gebouwautomatisering en bijdragen aan fundamenteel betere gebouwprestaties. Om die twee ambities te kunnen realiseren, gaan we actief aan de slag met de Priva cloud-diensten en cloud-applicaties. Onder meer met de inzet van deze innovaties en technieken kunnen we meer aandacht besteden aan eindgebruikers; we willen onze kennis en expertise in de gebruiksfase van een gebouw inzetten. Dat is niet alleen een wens, dat gaat echt gebeuren. We hebben onlangs een projectopdracht gekregen voor een Smart Building. Dit is weer een nieuwe stap in de toekomst, samen met Priva, samen met onze opdrachtgevers.”
Eelco van Veen, Projectorganisatie
“In 2021 willen we de lijn die we hebben ingezet voortzetten. Maar natuurlijk doen we daar graag nog een tandje bij; we willen nóg verder verbeteren in onze dienstverlening. Onze kwaliteit verhogen en hoog houden, realiseren we door iedereen de kans te geven om zichzelf te ontwikkelen en te verbeteren in zijn eigen vak en specialisme. We bieden opleidingen en besteden aandacht aan persoonlijke ontwikkeling en coaching. Met die inzet verwacht ik dat we projecten met nog meer complexiteit aankunnen. Samen met mijn collega’s, met onze partners en met onze klanten willen we komend jaar innovatieve projecten met nog betere resultaten opleveren.”
Daniël Wiltinge, Vestigingsmanager Re3com
“Het doel voor Re3com in 2021 is nog meer focus aanbrengen op de klanttevredenheid. Dat begint al in het voortraject. Door ons goed te verdiepen in de vraag en aan de voorkant te investeren in een project, de klant én eindgebruiker, verbeteren we het proces en verhogen we de kwaliteit. Dat leidt uiteindelijk tot betere resultaten, met als doel een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Een ander aandachtspunt voor 2021 is meer innovatie inbrengen in projecten. Dit doen we onder meer door flink te investeren in de samenwerking met Priva.”