blog
Coneco Servicedesk biedt? Service!
Wij zijn er om storingen en problemen op te lossen. Van een defecte hardware-module of temperatuuropnemer tot een ‘reparatie’ in de software op afstand. Het werk op de Coneco Servicedesk is zeer breed. Want ook voor de vraag: “Het is hier zo koud (of warm)”, gaan we snel op zoek naar de oplossing. Dan bieden we service. We zijn niet voor niets de Coneco Servicedesk.
Ik heb op veel plaatsen in het bedrijf gewerkt, elke functie heeft zo zijn eigen uitdagingen. Onze Coneco Servicedesk heeft als uitdaging de diversiteit van de werkzaamheden en disciplines. Van printerstoring tot een moeilijk op te lossen probleem in een Priva-gebouwbeheersysteem en van klimaatklacht tot technische (ICT) vraagstukken in een Priva-systeem; het komt allemaal op ons pad. Laat ons uw Priva-gebouwbeheer PC inrichten, of een server voor TC History of TC ServeCenter, of bel ons met een software probleem. We bellen direct in in het gebouwbeheersysteem of kijken met u mee op uw computer en analyseren het probleem. Vervolgens gaan we vanaf ons bureau aan de slag of we maken een afspraak op locatie als hulp op afstand niet mogelijk is. We installeren Priva-applicaties en als hier problemen mee zijn dan gaan we op zoek naar de oplossing. We voeren een update uit, controleren de projectsoftware en indien nodig passen we de software aan. Kortom, welke storing of technische vraag het ook betreft, we duiken erin en gaan voor de oplossing, voor het antwoord! Daar is de Servicedesk voor!
Problemen oplossen = mensen helpen!
Laatst werden we gebeld door een leidster van een kinderdagverblijf. Bij binnenkomst na het weekend was het gebouw koud. Ze stond bij de verwarmingsinstallatie en zag ons telefoonnummer. Ze belde snel, want ‘de kleintjes komen zo’. Nu is dat natuurlijk niet direct een vraag voor ons, maar zo iemand laten we niet in de kou staan. Ik heb haar wat vragen gesteld over de installatie en beloofd direct een e-mail te sturen met technische specificaties en andere gerichte informatie die ze kon doorgeven aan de verhuurder. Zo help ik gelijk de gebouwbeheerder die gericht een opdracht kan geven aan de installateur. Zo’n actie werkt voor iedereen!
En nee, voor zo’n advies krijgt die crècheleidster geen factuur. Dat is service van de zaak. Voor regelmatige ondersteuning en advies hebben we onze Quick Support bundels. Daarmee kunnen support-uren worden gekocht tegen aantrekkelijke tarieven. We zijn niet voor niets de Coneco Servicedesk.
Bij storingen in uw Priva-gebouwbeheersysteem of technische vragen over uw GBS belt u de Coneco Servicedesk, 078 641 38 77. Meer weten over Coneco Servicedesk en onze diensten en producten? Kijk op de website!