Coneco maakt gebruik van cookies om de bezoekers van onze website de best mogelijke ervaring te bieden en voor het analyseren van bezoekersgedrag waarmee we onze website kunnen verbeteren.

Logo Coneco logo

Volg ons

blog

Vooruitblik Re3com 2025: ontwikkelingen, kansen en mogelijkheden

Re3com

Op de foto v.l.n.r.: Ramon Bokhorst – Accountmanager, Ruben Kroezen – Projectmanager,
Jarin Tempelman – Manager Service en Onderhoud

Een nieuw jaar met nieuwe kansen en mogelijkheden. In deze blog kijken we vooruit met het management van Re3com. Ramon Bokhorst, Ruben Kroezen en Jarin Tempelman delen hun verwachtingen voor 2025.

Samen met opdrachtgevers en partners zetten alle collega’s van Re3com zich ook in het nieuwe jaar weer graag in voor mooie projecten. We zien alle uitdagingen vol vertrouwen tegemoet. De verwachting van Ramon, Ruben en Jarin op het gebied van Sales, Projectorganisatie en Service en Onderhoud? Dat 2025 een jaar wordt van ontwikkelingen, kansen en mogelijkheden! 

Ramon Bokhorst, Accountmanager:

“De markt in 2025 ziet er anders uit dan zo’n drie tot vier jaar geleden. Waren er toen vooral nieuwbouwprojecten, nu ligt het accent op migratie en renovatie. De combinatie van deze disciplines is boeiend en leidt tot nog meer verbinding tussen onze teams. Nieuwe technische ontwikkelingen zijn steeds verder ingeburgerd, zo hebben veel opdrachtgevers het gebruik van Priva Cloud al omarmd. En met applicaties als Energy Insight en Analytics worden de mogelijkheden voor monitoring en analyse steeds uitgebreider. Wij ondersteunen onze opdrachtgevers graag bij de inzet van deze nieuwe toepassingen. In nauwe samenwerking met klanten en partners streven we als Salesteam ook dit jaar weer naar duurzame werkrelaties en mooie projecten.”

Ruben Kroezen, Projectmanager:

“Met de teamuitbreiding aan het begin van dit jaar draait onze projectorganisatie weer op volle kracht. En dat is nodig, want er komt veel werk aan door het grote aantal migratieprojecten. Voor ons projectteam is het ‘managen’ van de verwachtingen daarbij een van de belangrijke taken. Bij migraties gaat het om draaiende installaties en dat is altijd maatwerk. Dit vraagt om duidelijke, zorgvuldige communicatie. Het is essentieel de noodzakelijke systeemoptimalisaties goed met de opdrachtgever en/of eindgebruiker te bespreken, met name bij bedrijfskritische installaties. Wij zetten ons in 2025 weer met veel plezier in voor de realisatie van uitstekende projecten!”

Jarin Tempelman, Manager Service en Onderhoud:

“Ook het Service- en Onderhoudsteam is onlangs uitgebreid, waardoor we ons volop kunnen richten op de nieuwe marktontwikkelingen. Zoals het toegenomen gebruik van Priva Cloud-toepassingen, waarin onze mensen zich steeds verder specialiseren. Werken via de cloud heeft onder meer als voordeel dat je installaties op afstand kunt inzien, online kunt engineeren en updaten. Zeer efficiënt voor onze opdrachtgevers dus! En met het oog op de huidige ontwikkelingen rond wetgeving en energietransitie bieden Priva Energy Insight en Analytics ook goede mogelijkheden voor meer inzicht en efficiency. We richten ons echter niet alleen op de korte termijn. Doordat we met Priva de toepasbaarheid van nieuwe technieken blijven onderzoeken kunnen we bijdragen aan het succes van onze opdrachtgevers, ook op de langere termijn. Onze doelstellingen reiken verder dan 2025!”

Coneco en Re3Com maken deel uit van HC Groep