blog
We ontwikkelen ons steeds meer als kennisbedrijf
Intern hebben we op organisatorisch gebied flink slagen gemaakt binnen Coneco. Maar wat voor onze klanten telt, is het resultaat ervan. De lijnen tussen sales, projecten en technical support zijn korter geworden en beslissingen worden op elk niveau in de organisatie genomen. Dit maakt dat we sneller kunnen handelen en beter bereikbaar zijn voor onze klanten. Dat is waar het om draait.
We willen in 2020 die servicegerichtheid verder uitbouwen en onze trouwe klanten nog meer waardering geven. Voor projecten ligt de focus op doorvragen en een uitgebreide voorbereiding. Zo proberen we faalkosten en bijkomende ergernissen tot een minimum te beperken. En niet onbelangrijk, de prijs in de offerte is ook de afrekening: we garanderen géén meerwerk als de opdracht niet verandert. Dat blijft.
Klant-reviews
Het platter maken van onze organisatie werpt zijn vruchten af. Onze projectteams zijn zelf verantwoordelijk voor hun resultaat en de meeste zaken worden ook in deze teams afgehandeld. Deze hoge mate van verantwoordelijkheid zorgt ervoor dat we het beste uit onze mensen halen. En hoeveel techniek we ook verkopen, kennis en betrokkenheid van onze mensen zijn wat een project maakt of breekt. Naast de tevredenheid van onze klanten meten we ook regelmatig hoe onze medewerkers in hun vel zitten. Ook geven we hun mogelijkheden om naast hun functie andere taken en interne projecten te doen. Dit geeft energie en we willen dat onze klanten diezelfde energie voelen als ze met ons werken. Veel klanten, zo blijkt uit reviews, ervaren onze dienstverlening anno 2019 dan ook als zeer positief.
Wat we terugkrijgen valt het beste samen te vatten als: soepel en zonder gezeur waarbij vooral onze denkkracht en adviesrol zeer wordt gewaardeerd. En daar krijg ik dan weer energie van. Natuurlijk maken we ook de fouten, maar die lossen we daadkrachtig op. Ik vind het belangrijk dat we niet weglopen voor onze verantwoordelijkheid en dat klanten op ons kunnen vertrouwen. Ook als het soms even tegenzit.
Kennisbedrijf
We willen 2020 ook gaan benutten om een bredere focus te ontwikkelen op de middelen, producten en tools die we gebruiken om de vragen van onze klanten nog sterker in te vullen. “We staan nu voornamelijk bekend als leverancier van Priva-regelsystemen, maar onze echte drijfveer is het zo goed mogelijk neerzetten van kwalitatief hoogwaardige projecten waarbij we onze klanten zo maximaal mogelijk ontzorgen. Dat betekent dat we in de toekomst ook andere middelen willen kunnen inzetten als dat beter past bij de klantvraag. We ontwikkelen ons steeds meer als kennisbedrijf. En dat willen we nog meer laten zien in 2020!