blog
WhatsApp vergroot bereikbaarheid van Servicedesk
De Servicedesk staat altijd met raad en daad klaar voor installateurs én eindgebruikers met een Priva gebouwinstallatie. Om deze belofte waar te maken, vergroten we in 2021 de communicatiekanalen. Voor Priva support is de Servicedesk nu ook bereikbaar via WhatsApp.
We doen er alles aan om de drempel van de Servicedesk zo laag mogelijk te maken en te houden. Daarom kunt u ons nu ook via WhatsApp bereiken. Schroom dus niet om ons te bellen, appen of mailen met een storing of vraag. Ons team staat altijd klaar voor installateurs én eindgebruikers met een Priva gebouwinstallatie. En of u al bekend bent bij ons of niet: wij helpen u, altijd! En dat wordt gewaardeerd, zo blijkt uit de voorbeelden van onze technisch specialisten.
Peter van Laar: “Een installateur had onlangs een storing bij een klant en vroeg ons op afstand mee te kijken. Via de beveiligde verbinding hebben we een controle uitgevoerd. We zagen al snel dat deze storing hoogstwaarschijnlijk werd veroorzaakt door een probleem in de spanningsvoorziening. Daardoor konden diverse modulen niet meer juist functioneren. We hebben een van onze support-medewerkers direct doorgestuurd naar de locatie. Hij heeft de storing ter plaatse verholpen; de eindklant van de installateur had binnen korte tijd weer een goed werkende installatie. De installateur was blij met onze slagvaardigheid; zeker omdat deze op het moment van storing niemand beschikbaar had.”
Niels van den Berg: “We kregen via onze accountmanager de vraag of we eens wilden helpen bij een voor ons nog onbekende eindgebruiker; deze had problemen met het binnenklimaat. We hebben direct telefonisch contact opgenomen en via FaceTime de eindklant door de installatieschema’s en de luchtbehandelingsinstallatie geloodst. Dankzij op afstand meekijken en adviseren zat hij er heel snel weer warmpjes bij…”
Peter Bosma: “Wij kregen vanuit de technische dienst van een grote GGZ-organisatie de vraag of wij dezelfde dag nog temperatuurbewaking met storings-uitmelding konden realiseren. Zo moest een medische koelcel worden bewaakt voor de opslag van coronavaccins die de volgende dag geleverd werden. Diezelfde middag ben ik naar locatie te gaan om samen met de technische dienst aanpassingen uit te voeren en te testen. Tegen het eind van de dag was de bewaking met storingsdoormelding van de koeling gefixt!”
Jarin Tempelman: “We zijn er niet alleen voor acute storingen! Belangrijk onderdeel van onze dienstverlening is support bieden. We zijn dé vraagbaak voor allerhande issues. Als wij er niet uitkomen, schakelen we direct met de supportdesk van Priva. En die nieuwe kennis delen we graag met onze eigen collega’s, maar ook met installateurs en eindgebruikers.”
Richard Groenendaal: “Nog een onderdeel van onze service: inrichten en onderhouden van een beveiligde verbinding. Met het komende afscheid van de GSM-verbindingen komen nieuwe alternatieven naar voren. Onze beveiligde verbinding is een heel goede vervanger. Zo beveiligen we installaties en maken deze via internet benaderbaar. Zeer effectief bij storingen of problemen. Dan kunnen we direct helpen!”
Vraag, probleem of storing? Bel, whatsapp of mail de Servicedesk. Wij helpen u, daar zijn we voor!