Coneco maakt gebruik van cookies om de bezoekers van onze website de best mogelijke ervaring te bieden en voor het analyseren van bezoekersgedrag waarmee we onze website kunnen verbeteren.

Logo Coneco logo

Volg ons

Referentie

Coneco Servicedesk voor Tibo-Veen: “Verlengstuk van onze dienstverlening en expertise”

Servicedesk

Tibo-Veen, hofleverancier bij Koninklijke Beschikking, is totaalinstallateur; een familiebedrijf dat al meer dan honderd jaar innovatieve elektrotechnische en werktuigkundige installaties realiseert. Hun aanpak is persoonlijk en professioneel en zorgt voor kwalitatief hoogwaardige oplossingen op maat. Tibo-Veen profileert zich – met recht – als krachtige partner. Ton Branderhorst, Servicetechnicus bij Tibo-Veen: “Coneco Servicedesk is een verlengstuk van onze dienstverlening en expertise.”

Van school en theater tot megamagazijn en topsporttrainingscomplex. Door heel Nederland realiseert Tibo-Veen betrouwbare en goed functionerende installaties. Dat begint al bij de integrale ontwerpbenadering. Tibo-Veen beheerst alle facetten van het bouwproces van de E- en W- installatietechniek: van ontwerptafel tot en met technisch beheer en onderhoud. Bij laatst genoemde werkt Tibo-Veen nauw samen met de Servicedesk van Coneco. “Ik weet niet beter of Coneco is onze partner. Ik werk al tien jaar bij Tibo-Veen, maar het partnership bestaat al langer”, zegt Ton Branderhorst, Servicetechnicus.

Knowhow en slagkracht

Voor verscheidene opdrachtgevers werkt Tibo-Veen op contractbasis met de Servicedesk. “Sommige eindklanten hebben geen behoefte aan een servicecontract. Maar als de nood aan de man is, weten ze ons natuurlijk te bereiken. Als wij dan niet direct een oplossing hebben, maken we op regiebasis gebruik van de knowhow en slagkracht van de Servicedesk van Coneco.”

“Ik kan erop vertrouwen dat het antwoord goed is.”

Ton Branderhorst – Servicetechnicus Tibo-Veen


Die twee woorden geven wat Ton betreft de kern van de Servicedesk aan: “De kennis is bij Coneco heel hoog. Ze hebben echt altijd een antwoord. Ik kan erop vertrouwen dat dat antwoord goed is. En als iets écht niet kan, dan komt er altijd een alternatief. In onze samenwerking is de communicatie helder en open. Als we sparren gaat het altijd op inhoud. Ik kan een goed onderbouwd idee hebben als techneut, maar als dat bijvoorbeeld niet softwarematig kan, dan zoeken we samen een andere weg.”

Verlengstuk en aanvulling

Dit wat betreft de knowhow. Ook de slagkracht is voor Tibo-Veen een belangrijk argument om zaken te doen met de Servicedesk. “Ik krijg altijd relatief snel antwoord. Natuurlijk weet ik dat ze het ook druk hebben, dan kan het soms iets langer duren. Maar als het móét, dan word ik direct geholpen. Van de telefoniste tot de servicetechnici aan de telefoon en op locatie. Dan rennen ze! Daarnaast heb ik altijd een direct lijntje met Tom Stout. Iedereen weet dat als ik zeg dat de nood aan de man is, er ook werkelijk actie gewenst is. Het krachtige van onze relatie is dat we daar helder over zijn en nooit misbruik van maken. Dat maakt dat de Coneco Servicedesk echt een verlengstuk en aanvulling is van de dienstverlening en expertise Tibo-Veen.”

volg coneco 2

Volg ons voor meer blogs en inspiratie

We willen u informeren en inspireren met mooie cases, interessante blogs en bevlogen vakinhoudelijke verhalen. Volg ons via onze sociale kanalen.

Coneco en Re3Com maken deel uit van HC Groep