Coneco maakt gebruik van cookies om de bezoekers van onze website de best mogelijke ervaring te bieden en voor het analyseren van bezoekersgedrag waarmee we onze website kunnen verbeteren.

Logo Coneco logo

Volg ons

Directe hulp bij storingen

Als u een storing heeft, wilt u zo snel mogelijk geholpen worden. En we blijven in beeld tot het probleem is opgelost. We helpen u in vijf stappen.

  1. 1
    Intake
    Als u ons belt nemen we uw storing op via een telefonische intake
  1. 2
    Ticket
    U krijgt een persoonlijke ticket waarmee u het proces kunt volgen
  1. 3
    Analyse
    We analyseren het probleem en geven u inzicht in de oplossing en kosten
  1. 4
    Oplossing
    We verhelpen uw storing door hulp op afstand of op locatie
  1. 5
    Evaluatie
    We evalueren het proces en geven advies hoe storingen te voorkomen

Wat kost het?
Tijdens de analyse in stap 3 geven we u altijd een inschatting van uren en kosten. Een gemiddelde storing verhelpen we binnen 1 tot 8 uur, op afstand of op locatie. Als we voor een oplossing meer tijd nodig hebben, dan ontvangt u eerst een kostenraming.

Coneco en Re3Com maken deel uit van HC Groep