Meest gestelde vragen
Hier vindt u een overzicht van meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier onderaan deze pagina of bel ons.
Diensten en producten
We willen de helpdesk zijn voor alle Priva gebouwinstallaties in Nederland. We zijn er voor installateurs en eindgebruikers. Of u nu klant bent van Coneco of niet, we helpen iedereen. Heeft u een Priva installatie en wilt u back-up van onze helpdesk? Neem dan contact met ons op via het vragenformulier of bel ons.
Bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50. Kijk hier hoe het werkt.
Met onze Remote projectverbinding bent u altijd veilig verbonden met uw Priva gebouwinstallatie. Dankzij de remote verbinding bedient u uw gebouwinstallatie op afstand en word u automatisch op de hoogte gesteld van eventuele storingen. Kijk hier voor meer informatie.
We trainen gebouwbeheerders en installateurs over ingebruikname, onderhoud en optimaal functioneren van gebouwinstallaties. Dat doen we aan de hand van incompany maatwerktrainingen, kennisdeelsessies, inspiratiedagen en workshops. Bekijk hier ons aanbod aan training en opleiding.
We trainen gebouwbeheerders en installateurs over ingebruikname, onderhoud en optimaal functioneren van gebouwinstallaties. Dat doen we aan de hand van incompany maatwerktrainingen, kennisdeelsessies, inspiratiedagen en workshops. Bekijk hier ons aanbod aan training en opleiding.
Uw gebouwinstallatie
Bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50. Kijk hier hoe het werkt.
Kijk hier hoe u Priva documentatie kunt aanvragen.
Hier kunt u een formulier invullen. U ontvangt dan van ons een downloadlink met de laatste versie Priva projectsoftware.
Als u dubbelklikt op de waarde ‘temperatuur’ dan verschijnen de temperatuurgrafieken. Dat gebeurt echter alleen als deze waarde tijdens de engineering is aangemaakt. Wilt u deze waarde aanmaken? Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50.
Door met uw muis naar rechtsonder te navigeren in uw scherm, ziet u een groen, oranje of rood balletje. Als u op zo’n balletje klikt, verschijnt de lijst met onderstations die in alarm staan. U klikt vervolgens op een onderstation waarna de alarmen worden weergegeven.
Als u met rechts klikt op de bovenste regel in uw navigatie-tree, selecteert u vervolgens ‘Sturingen’. Hierop kunt u de handsturingen uitlezen. Lukt dit niet? Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50.
Als uw airco-systeem een seriële koppeling zoals ModBus, BacNet of LON heeft (of hiermee kan worden uitgebreid) dan kunnen wij uw Airco koppelen aan de Priva Installatie.
Storingen mailen is mogelijk maar hiervoor geldt een aantal voorwaarden. Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50.
Wij kunnen via TeamViewer of op locatie een diagnose uitvoeren en het probleem oplossen. Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50.
Start de verwarmingsinstallatie niet op terwijl het tijdprogramma wel is vrijgegeven? Het is mogelijk dat de zomerblokkering de opstart tegenhoudt. Is dit niet het geval? Neem contact met ons op via het vragenformulier of bel onze Servicedesk Coneco Alblasserdam: 078 641 65 10. Of bel onze Servicedesk Re3com Ruinerwold: 0522 76 00 50.
Stel uw vraag
Staat uw vraag niet in bovenstaande FAQ? Stel dan hier uw vraag.